DYSTRYBUTOR SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO
  • ACENTO
  • PRODUKTY
    • POLY >
      • DO BIURA I CALL CENTER
      • SŁUCHAWKI BLUETOOTH
      • SŁUCHAWKI SPORTOWE
      • SŁUCHAWKI DLA GRACZY
      • SŁUCHAWKI MUZYCZNE
      • ZESTAWY WIDEOKONFERENCYJNE
    • KONFTEL >
      • Telefony konferencyjne
      • Wideokonferencje
    • Yamaha
    • Innovaphone
    • JABRA >
      • DO BIURA I CALL CENTER
      • Zestawy głośnomówiące
    • SENNHEISER
    • ASCOM
    • BeroNet >
      • Dla małych firm
      • Modularne Bramy VoIP
      • Bramy GSM
      • Karty VoIP PCI(e)
      • Przełącznik awaryjny
      • Aplikacja beroNet SBA
    • AREC
    • CLEARONE >
      • MATRYCE DŹWIĘKOWE
      • MIKROFONY
      • ZESTAWY GŁOŚNOMÓWIĄCE
      • TELEFONY KONFERENCYJNE
      • SPONTANIA
    • UNIFY
    • TECDESK
    • YEALINK >
      • WIDEOKONFERENCJE
      • AUDIOKONFERENCJE
      • TELEFONY STACJONARNE IP
      • TELEFONY BEZPRZEWODOWE IP
      • INNE
    • ROOMZ
    • VOCOVO
  • POLY MTR
  • KONTAKT
  • NOWOŚCI
  • Blog
  • SERWIS

Wymiana, zwroty, reklamacje

Gwarancja
​

Gwarancja na zakupiony sprzęt udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży, jeśli nie zastrzegliśmy innego terminu gwarancji. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, objętego gwarancją. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni przy konieczności sprowadzenia potrzebnych do naprawy komponentów z zagranicy.
Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje następujących uszkodzeń:
​
  • uszkodzenia mechaniczne, termiczne lub celowe uszkodzenie sprzętu i wywołane nimi wady,
  • uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją użytkownika konserwacji; samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian w konstrukcji: działania zjawisk atmosferycznych, przepięć sieci, czy wyładowań elektrostatycznych,
  • nieprawidłowe działanie urządzenia spowodowane złym stanem sieci, łączy, czy zakłóceń zewnętrznych,
  • części i akcesoria zużywające się w czasie eksploatacji (akumulatory, przewody), materiały eksploatacyjne (gumowe wkładki słuchawek),
  • inne uszkodzenia powstałe na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu oraz wszelkich uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Kupującego.

Ewentualne wady, uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją są usuwane zgodnie z warunkami gwarancji. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru objętego gwarancją oraz pokrywa koszty związane z jego dostarczeniem. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania. Kupujący dostarczając sprzęt, objęty gwarancją zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie. Wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia wynikające z jego niewłaściwego opakowania obciążają wyłącznie Kupującego. W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie po naprawie odesłany na nasz koszt. Kupujący traci prawo do korzystania z gwarancji w przypadku wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
Gwarancja nie obejmuje czynności należących do obsługi eksploatacyjnej, np.: zainstalowania sprzętu, oprogramowania, konserwacji, oraz czynności związanych z konfiguracją sprzętu, instalacji dodatkowych opcji czy urządzeń peryferyjnych.
​

 
Naprawy gwarancyjne Plantronics

Usługi gwarancyjne door-to-door odbywają się za pomocą poniższego formularza:
https://www.poly.com/gb/en/support/warranty-service
Pomoc: Instrukcja wypełnienia zgłoszenia

 
Zwroty

Zamówione produkty możecie Państwo zwrócić w ciągu 14 dni.

Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Do zwracanego produktu prosimy dołączyć dokument zakupu (paragon lub kopię faktury), który dołączony był do przesyłki oraz formularz zwrotu (wzór oświadczenia do pobrania), a my w najkrótszym możliwym czasie zwrócimy należność na wskazane przez Państwa konto (czyli do 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki)


Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze pn-pt w godz.8-16 

Zwracane produkty prosimy odesłać na adres:
ACENTO
ul.Biały Kamień 5
02-593 Warszawa 

 
Reklamacje

Reklamacje towaru przyjmowane są pod adresem:
ACENTO
ul. Biały Kamień 5
02-593 Warszawa
biuro@acento.pl

Przesyłka z reklamowanym produktem powinna zawierać:
- oryginał dowodu sprzedaży
- dokładny opis wady
- dane nabywcy
- gwarancję (jeżeli była wystawiona do produktu)

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie w przypadku sprawdzenia przez klienta zawartości przesyłki w chwili jej odbioru.
Podstawowym warunkiem pozytywnego rozpatrzenia tego typu reklamacji jest przesłanie wraz z towarem na adres firmy protokołu reklamacyjnego spedytora spisanego w obecności dostarczyciela przesyłki. Pozostałe reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane odmownie.

​
Kontakt w sprawie zgłoszeń serwisowych (dla klientów ACENTO): serwis@acento.pl tel. 22 404 57 75

    Formularz kontaktowy

WYŚLIJ
ACENTO | ul. Biały Kamień 5 | 02-593 Warszawa | NIP: 5251962354

​​tel: (+48) 22 404 57 75 | ​(+48) 22 12 75 000 
gsm: 660 402 402 | 660 402 404 
Zapytania, zamówienia: biuro@acento.pl
​

Wszystkie zestawy i akcesoria zamówisz na naszej platformie
e-commerce
: www.plantro.pl 
Polityka prywatności
Kontakt
Blog
Obraz
  • ACENTO
  • PRODUKTY
    • POLY >
      • DO BIURA I CALL CENTER
      • SŁUCHAWKI BLUETOOTH
      • SŁUCHAWKI SPORTOWE
      • SŁUCHAWKI DLA GRACZY
      • SŁUCHAWKI MUZYCZNE
      • ZESTAWY WIDEOKONFERENCYJNE
    • KONFTEL >
      • Telefony konferencyjne
      • Wideokonferencje
    • Yamaha
    • Innovaphone
    • JABRA >
      • DO BIURA I CALL CENTER
      • Zestawy głośnomówiące
    • SENNHEISER
    • ASCOM
    • BeroNet >
      • Dla małych firm
      • Modularne Bramy VoIP
      • Bramy GSM
      • Karty VoIP PCI(e)
      • Przełącznik awaryjny
      • Aplikacja beroNet SBA
    • AREC
    • CLEARONE >
      • MATRYCE DŹWIĘKOWE
      • MIKROFONY
      • ZESTAWY GŁOŚNOMÓWIĄCE
      • TELEFONY KONFERENCYJNE
      • SPONTANIA
    • UNIFY
    • TECDESK
    • YEALINK >
      • WIDEOKONFERENCJE
      • AUDIOKONFERENCJE
      • TELEFONY STACJONARNE IP
      • TELEFONY BEZPRZEWODOWE IP
      • INNE
    • ROOMZ
    • VOCOVO
  • POLY MTR
  • KONTAKT
  • NOWOŚCI
  • Blog
  • SERWIS