VOCOVO - słuchawki do komunikacji zespołowej
Vocovo to rozwiązanie do komunikacji zespołowej, które usprawnia pracę, poprawia wydajność i zwiększa sprzedaż poprzez możliwość szybkiej komunikacji pracowników oraz klientów z obsługą.
VoCoVo to system modułowy, który umożliwia dodawanie kolejnych elementów w miarę rozwoju firmy.
Prosty w instalacji oraz intuicyjny w użytkowaniu
VoCoVo to system modułowy, który umożliwia dodawanie kolejnych elementów w miarę rozwoju firmy.
Prosty w instalacji oraz intuicyjny w użytkowaniu
Dla kogo przeznaczony jest system VOCOVO?
Klient może poprosić o pomoc lub wezwać obsługę poprzez dotknięcie przycisku.
Funkcja oddzwonienia Callback oraz integracja z punktem sprzedaży.
Z czego składa się system Vocovo?
Bezprzewodowe słuchawki |
Naciśnij i rozmawiaj
|
CallPoints - poproś obsługę sklepu o pomoc
Klienci często potrzebują pomocy w znalezieniu produktów lub pomocy przy podjęciu decyzji o zakupie, na przykład: "Czy wybrany model ekspresu do kawy jest aktualnie w magazynie? Czym różnią się modele na półce? Jakie funkcje dodatkowe ma droższy produkt?"
CallPoint to szybki głosowy kontakt klienta z obsługą sklepu
Po naciśnięciu przycisku przez klienta, w słuchawkach obsługa słyszy zgłoszenie i jednym przyciskiem odpowiada ze słuchawki.
Pakiet startowy Vocovo GO
VoCoVo Go to pierwszy krok do natychmiastowej komunikacji w zespole. Wszystko, czego potrzebujesz, jest dostarczane w pudełku - wystarczy podłączyć, naładować zestawy słuchawkowe i rozpocząć natychmiastową komunikację ze swoim zespołem.
Co zawiera zestaw Vocovo?
Co zawiera zestaw Vocovo?
- Jednostkę bazową i zasilacz VocoPulse
- Pięć zestawów słuchawkowych z pałąkami na głowę VocoVoice
- Stojak do ładowania zestawów słuchawkowych i zasilacz
- Instrukcję instalacji
Często zadawane pytania
1. Ile zestawów słuchawkowych możemy mieć w systemie?
Liczba słuchawek w jednym systemie wynosi aż do 1000 sztuk.
2. Jaki jest zasięg systemu?
VoCoVo oferuje prawie nieograniczony zasięg. Od zakładów produkcyjnych i sklepów detalicznych dowolnej wielkości, poprzez wielopoziomowe galerie handlowe i hotele, aż po magazyny wysokiego składowania.
3. Czy VoCoVo to to samo co radiotelefon?
Nie, VoCoVo różni się od radiotelefonów. VoCoVo korzysta z mowy zakodowanej cyfrowo, co oznacza, że jest bezpieczniejsza i znacznie wyraźniejsza niż analogowe radio dwukierunkowe. VoCoVo używa także technologii full duplex, co oznacza, że dwie lub więcej osób może mówić jednocześnie, podobnie jak podczas rozmowy telefonicznej.
4. Czy możemy podłączyć nasz system telefoniczny do VoCoVo?
Tak, w zależności od posiadanego systemu telefonicznego VoCoVo oferuje opcję integracji z istniejącym systemem PBX.
Centrala musi obsługiwać SIP, integracja jest na poziomie VoIP.
Co uzyskujemy przy integracji: połączenia przychodzące są kierowane bezpośrednio do danego działu firmy lub osoby (ring group);
połączenia bezpośrednie w ramach firmy (speed dial) lub jednoczesna obsługa ring group (odbieranie połączeń) i bycie użytkownikiem grupy konferencyjnej
5. Czy gąbki w słuchawkach można wymienić?
Tak, gąbki są elementami serwisowymi i wymiennymi, można zamówić dodatkowe gąbki.
Liczba słuchawek w jednym systemie wynosi aż do 1000 sztuk.
2. Jaki jest zasięg systemu?
VoCoVo oferuje prawie nieograniczony zasięg. Od zakładów produkcyjnych i sklepów detalicznych dowolnej wielkości, poprzez wielopoziomowe galerie handlowe i hotele, aż po magazyny wysokiego składowania.
3. Czy VoCoVo to to samo co radiotelefon?
Nie, VoCoVo różni się od radiotelefonów. VoCoVo korzysta z mowy zakodowanej cyfrowo, co oznacza, że jest bezpieczniejsza i znacznie wyraźniejsza niż analogowe radio dwukierunkowe. VoCoVo używa także technologii full duplex, co oznacza, że dwie lub więcej osób może mówić jednocześnie, podobnie jak podczas rozmowy telefonicznej.
4. Czy możemy podłączyć nasz system telefoniczny do VoCoVo?
Tak, w zależności od posiadanego systemu telefonicznego VoCoVo oferuje opcję integracji z istniejącym systemem PBX.
Centrala musi obsługiwać SIP, integracja jest na poziomie VoIP.
Co uzyskujemy przy integracji: połączenia przychodzące są kierowane bezpośrednio do danego działu firmy lub osoby (ring group);
połączenia bezpośrednie w ramach firmy (speed dial) lub jednoczesna obsługa ring group (odbieranie połączeń) i bycie użytkownikiem grupy konferencyjnej
5. Czy gąbki w słuchawkach można wymienić?
Tak, gąbki są elementami serwisowymi i wymiennymi, można zamówić dodatkowe gąbki.
Przykładowe wdrożenia VOCOVO
Castorama, Krajowa Spółka Cukrowa, TK Maxx Polska, Tesco, Marks and Spencer, Carrefour, Społem Kielce, BricoMarche/Intermarche, Intersport, Delikatesy Centrum Krosno, Polomarket